|

|

|

|

|

Kenton Hakkında

Kenton olarak yolculuğumuz 70’lerin sonunda, Türkiye’nin toz tatlı ve pişirme yardımcıları kategorisinde ilk küresel marka olma vizyonuyla başladı. Azmin gücüne ve sürekli gelişime inanan Kenton, bugün birçok ülkede milyonlarca mutfağa giren bir marka olarak ulaştığı başarılarla bizleri mutlu etmeye devam etmektedir.

Lezzetin Zirvesi sloganı ile yola başlayan Kenton, her zaman Türk damak tadına uygun lezzetlerle başarıya ulaşmış, Mutfakta Ona Güvenirim sloganında olduğu gibi tüketicilerin güvenini kazanmayı başarmıştır.

Sürekli gelişime açık, yenilikçi vizyonuyla Kenton logosu da zaman zaman güncellenmiş, 2000 li yıllarda bugünkü modern logoya ulaşmıştır.

Güncel logomuzda altın renk üzerindeki kase ile Kenton’un tatlı konusundaki uzmanlığı, şık ve usta sunumu vurgulanmıştır. Bizi logomuzdaki mavi renge güven, saygınlık, bağlılık ve başarı algımız yönlendirmiştir. Küçük harflerin kullanım sebebi yakın, samimi ve dost yaklaşımımızı ifade etmesidir.  Logomuzdaki elips şekil ile toplumsal ve birleştirici bir mesaj vermek hedeflenmiştir.

Kenton’un başarılarının arkasında vizyon sahibi ve yatırıma açık yönetim, tüketici odaklı yaklaşım, yetkin ve tecrübeli çalışanlar, markayı Türkiye’de ve dünyada başarıyla temsil eden distribütörler ve satış ekibi bulunmaktadır.

Sürekli gelişme açık, trendleri, günün gerekliklerini her zaman takip eden Kenton markamız, marka olma yolculuğu sırasında birçok ambalaj değişimi de gerçekleştirmiştir.

İlk TV reklamlarını sırasıyla kabartma tozu-şekerli vanilin, krep yap ve puding ile gerçekleştiren Kenton için aile vurgusu her zaman ön planda olmuştur.

Bundan sonraki dönemde de hedefimiz, faaliyet gösterdiğimiz coğrafyalarda pazar payını daha ileriye taşımak, ürünlerimizi tüketicilerimize en iyi şekilde anlatmak ve beğenilerini kazanmak, tüm dünyada saygın bir marka olduğumuzu ispatlamaktır.